torsdag 13 november 2008

Jag hade fel

Jag tar tillbaka det jag skrev om att läraren i advertising "verkar vara en vettig karl". Han går igenom sina slides i power-pointen med raketfart, utan att förklara vad de olika delarna egentligen handlar om. Jag kan också läsa rakt av, mer information, tack! Sedan mumlar han.  

Idag började även journalistic skills; läraren verkade, ja jag ska väl inte uttala mig ännu om hur hon är. Så det återstår att se. Men för att jag inte ska framstå som en pedantisk surpuppa i det här läget, så kan jag i alla fall säga att hon var en glad liten prick! 

I morgon kör vi igång med magazine production - snälla ge oss en lärare som kan lära ut. 

So long flaggstång!  

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hej.. Fick precis nys om din blogg då du kommenterat i syrrans =) Hoppas att allt är bra med dig, du verkar iallafall ha det bra. Själv ska jag till Amsterdam om en vecka =) Kram Charlotte