måndag 20 oktober 2008

Jobbigt läge

Jag har i-landsproblem. Stora och små sådana. 

För tillfället är jag sjuk - ett problem som alla kan ha och det är bara att vänta ut. Men jag måste vara frisk till torsdag för då har vi två presentationer. Idag skulle hela gruppen ha arbetat ihop, men så vaknade jag med 39 graders feber och att överhuvudtaget dra på sig kläderna för att masa sig till skolan - var inte att tänka på. Nu har febern gått ned. 

När ska vi hinna förbereda för presentationerna nu då?!

Över till det stora problemet - fixa examensjobb till nästa termin. Jag har fått kontakt med ett stort företag i Sverige och de vill träffa mig för "intervju" i Helsingborg. Helst i november, jag vill verkligen ta chansen så då måste jag ta mig dit. Boka flyg och få det överstökat så snabbt som möjligt. Det är dyrt det här, kan man inte få något extra bidrag för sådana saker??

Och till sist, mitt plutt problem som känns megastort bara för allt annat - behålla mina überdyra skor som jag köpte för några dagar sedan, eller lämna tillbaka?    

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!!
Låter inge vidare att du är sjuk!! Jag känner mig också lite dålig men hoppas jag hoppas att det inte bryter ut något. Låter som att dina problem, som egentligen är små, e ganska jobbiga!! Hoppas du hittar lösningar på dem iaf. Saknar dig massor!! Puss o kram