tisdag 21 oktober 2008

Avskedsfest i all ära


Gaffar, Anna, Susannah och jag.

Lördag: Lyckad avskedsfest för Gaffar - Singaporekillen som måste tillbaka för att göra militärtjänst. Hårt liv, men han riskerar för alltid att bli utskickad från sitt hemland om han inte gör den. 

Vi har en liten plojj grej ihop om french frites, pommes frites, pommes, stripps, vad du än kallar det. STRIPPS kallar jag det, med två p. Det har han noterat. Jag ska inte gå in något djupare, men detta har blivit till en kul grej sedan en kväll. Så fort vi ses, nämner vi "stripps" med ett fniss. Här ovan lämnar jag över presenten, ser för övrigt ut som en morsa som just talat om de tio budorden för honom. UUhh vilken skräck... 

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja du ser verkligen ut som du beskriver dig själv. Lixom lite väld valda ord o så.... ;)

Tänkte att gröslök skulle fångas allas blickar me ett skratt... Lr inte... Hihi!!

Hoppas din presentation som du ska ha imorgon (som jag har fattat det) går bra!! o ja lovar, du kommer inte få tunghäfta, du som e så duktig på engelska.

Saknar dig!!
Puss o kram