söndag 24 augusti 2008

Kom inte på nåt...

Lördagnatt...och nu har jag sagt hej då till vännerna. Det har varit några hektiska dagar; hinna träffa vännerna, städa, packa, springa i trappor, köra flyttlådor, rasta Kingen, hinna äta något däremellan och samtidigt ta några djupa andetag. Nu kan jag andas ut... Men det väntar en påfrestande resa med 40 kilo tunga resväskor, dessutom lär jag få övervikt. Ikväll hade Therese med sig en våg så att jag kunde väga väskorna. 2 kilo kvar att packa om jag inte ska få övervikt!!! Hur ska det gå?! Jag har ju för tusan femhundraelva saker till att mosa in. Den dagen den sorgen...bara att slänga upp tjocka plånboken på disken! Sa jag tjocka?...

Dessan, sorry, jag glömde ju att ge dig matvarorna som jag hade sagt. Du jobbar ju hela dagen i morgon så jag hinner inte ge dig något då heller. Du och Therese får ha det så bra och sköt om varandra!

Tack alla Tuna-Fränder för den härligt underhållande och absolut den skojigaste boken om mig och er!  "Jag ska befatta mig kortfattat"; you girls rock!  

Tack Marcus för all musik! Jättebra, nu har jag något att lyssna på. 

Kram på er alla, om vi inte ses vid jul så ses vi efter 16 januari!

Inga kommentarer: