onsdag 20 augusti 2008

Inga vuxenpoäng här inte!

Hur och vad ska man packa, för en vistelse som innebär att vädret går från, ja snart höst till vinter?... Mina stora dilemman är; hur många jackor bör jag ta med? Räcker en omgång lakan och vilka skor ska jag ta med? Jag har bara två stora väskor. Detta kan tyckas vara ett riktigt i-landsproblem, jag vet. Men jag tenderar alltid att packa med för mycket av allt. Joomen visst, sörru, jag använder nog alla de där festskorna som jag tänkte packa ned! *Host* Näh, för hur mycket ska fröken Mikaela festa egentligen?? Detta är ju en studietripp och inget annat.

Jag känner att jag behöver ha goda tips om vad som verkligen är användbart och inte; och det är mamma en fena på! Tänk att jag inte är vuxen nog att veta sådant själv, nästan så att jag får skämmas! Där sjönk mina vuxenpoäng. 

På återseende!
  

Inga kommentarer: